درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد
سرخط خبرها

قلعه نویی: از خراب کردن موقعیت های زیاد ناراحت هستم | می‌خواستم سکته کنم!

  • کد خبر: ۲۰۷۱۵۶
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
قلعه نویی: از خراب کردن موقعیت های زیاد ناراحت هستم | می‌خواستم سکته کنم!
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: این همه موقعیت خراب کردن مربی را به سکته می‌رساند.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر قلعه نویی در نشست پس از دیدار با هنگ کنگ اظهار داشت: خوشحالیم ۳ امتیاز این بازی را گرفتیم. بچه‌ها بازی خوبی هم انجام دادند، ولی این همه موقعیت خراب کردن واقعا مربی را به سکته می‌رساند!

از ۶ قدم گل خالی را نزنید، ایراد است

وی افزود: امروز خیلی موقعیت خراب کردیم و ۱۰ دقیقه آخر امکان داشت تنبیه شویم، ولی درممجموع همینکه ۳ امتیاز را گرفتیم و صعود کردیم خیلی خوشحالیم. به تیم هنگ کنگ و مربی‌شان تبریک می‌گویم. خیلی خوب و قشنگ بازی کردند. دنبال برد بودند. ما با تجربه‌تر و حرفه‌ای‌تر بودیم، ولی از ۶ قدم گل خالی را نزنید، ایراد است.  

از خراب کردن موقعیت‌های زیاد ناراحت هستم

وی افزود: خوشحالی دیگری هم داریم؛ بعد از چند وقت کلین شیت کردیم. چون بازی هجومی می‌کنیم کلین شیت کردن مهم است. البته در یکی دو صحنه هم باید گل می‌خوردیم که شانس آوردیم. درمجموع از کسب ۳ امتیاز، صعود و ثبت کلین شیت خوشحالم، ولی اینکه زیاد موقعیت خراب می‌کنیم خیلی ناراحت هستم.

بیشتر به قدرت تاکتیکی خودمان فکر می‌کنیم تا باخت ژاپن

سرمربی تیم ملی درخصوص اینکه با توجه به شکست ژاپن مقابل عراق آیا این اتفاق تغییری در برنامه‌های تیم ملی در مراحل بعدی ایجاد می‌کند، گفت: طبیعتا مربیان معادلاتی را برای خودشان ترسیم می‌کنند، ولی به هرحال در یک مرحله با یکی از این دوتیم روبرو می‌شویم. پس فقط و فقط به دنبال بازی‌های خودمان هستیم که بتوانیم با کیفیت و ارائه یک بازی خوب به مراحل بالاتر برویم. به اینکه با چه تیمی روبرو می‌شویم فکر می‌کنیم. اگر بگوییم نه، یعنی به جدول فکر نکردیم، ولی بیشتر باید به قدرت تاکتیکی تیم خودمان فکر کنیم.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->